Tetten érten--WILHELEM

Mit tehettem volna sok esélyek után
tilalom becse elvégre egy áldás,
áldozatot törvénnyel hoztak rám
megtegyem?Vagy sértődjem talán?

Így kihasználtam ami épp jól hatott
egy időszerű pillanat oly bolond,
sokat akarok néha  keveset markolok
maradt a csalhatatlan, tiszta csók.

Szerettem én is fiatalon,epedve
szerelmem a férfi, semmibe vette
nem érdekelte hogy éltem életem
csak a perc számított -legyek vele.

Es mégis csípőmet riszálva léptem
szégyenem eltűnt a messzeségben
ha nem szeretem akkor is szeretne
egy percre, a férfiasságával heccelne.

Majd megteszem, ha senki sem figyel
végre megjött asszonyi önérzetem,
rég nem viselem már férjem nevét
ördög volt kinek karma volt fegyvere.

Tegnap még nyakamba hurkot vetett
én vagyok neki a realizmus nevében
a kompromitáló, mindenhol feljelentett
de csak a nyakára ment nem hírnevére.

Boldogságom már nem futtetten érten
énnekem minden nem remélt ajándék,
percek tartalmára ritkán szembenézek
boldogságban félszegen idegen lettem.[W.B.]

.







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS