Tova tüno pillanat---WILHELEM

Bizonyos kor után ,ha  visszanézek
csillogó porban fekete szilánkok,
nem hiszem el hogy végig mentem
kezem arcomhoz kapom,mert lángol.

Szívem újra dobban, de látszatra
rossz szemem fura módon csodálja,
ifjúságom másfele ment,pusztulva
és én csak állok csillagport bámulva.

Mert elmaradt az igazság, a rajongás
szürke ruhát öltött magányom rajtam
de az időm lejárt. csak egyre apad
bár még virul  előttem a régi nász.

Uj világba lépek ,nincs kiút,szomjazom
hol lassabban járnak emberek, vonatok,
de közben hány zarándokút hány határ,
határozza meg lázasan fájó panaszom.


Nem lesz lobogó villám szememben
elhagyom sorra a megunt szerelmet
engem csak ösztönök korbácsa kerget
felhők mögül még kisüt a nap ,melege.













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS