Nélküled--WILHELEM

Az időt nélküled elvesztettem
szét váltak percek értelmetlen,
tébolyi csend fekszik mellettem
kopognak szerelmet, véletlent.
Fulladt mámorban elvesztem,
öntudatlan félig védelmeztem
lázas tüzet mi bennem szétesett
lábgja már rég kiégették lelkem.
Ajkam és repedt ajkad között
hideg jég fullánk beköltözött
testem sejtjei elüszkösödött
mennyi hazugság s őszinteség.
Nélküled az idő megdermed
szeretni csak fölfelé érdemes,
semmi sem olyan mint régen
szerelmem elveszett veled.
Visszapörgetném reménytelen
szemem lesne ébrenlétben,
de csak csendes emlék közt
nézem az elszaladt perceket.
A csöndnek csapdájába estem,
pupillámon szárnyal tekintetem,
a messzeség kapujában állok
és várlak tűzláng és füst között.[W.B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS