Együtt lenni-WILHELEM

Voltam sokszor szerelemtől szédülten
féltően vigyáztál rám a messziben
szemed kérdése mikor és meddig,
vállamon teherként bírtam nehezét.

Voltam féltékeny a teremtés egében
túlhajszolt álmom úszott a semmiben
piros cipelőben vadul szeretkeztem 
hajamra fodros tincset teremtettem.

Felhevült testünkön tombolt a nyár,
nem tudtam hogy ez oly ritkán jár
óvatos léptekkel halkan kerestelek
békésen burokban tekertem szívedet.

És mindig a sors beszélt túl korán,
sóvárogtam éhesen tested után,
fecskék tömege szállt felettünk
mégis mindennel egyre megbékéltünk.

 Most várlak hogy jöjj vissza hozzám,
markos tenyeredben úszkál nyoszolyám,
dalos foszlányok keringnek az égen
hozzám tartozol e szerelmes éjjelen./W.B./

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS