A kistestvér tanácsai --Wilhelem

Én vagyok az a kakás baba,
akit te nem vártál  soha
létem nem  angyal ajándéka
én készen jöttem a világra,.

Szervusz bátyus- jöjj közelebb
nem félj sosem bántlak téged,
tudom nem vagy barátságos,
én pedig meg sokat sírok.

Hé- te öregfiú,ne nézz engem
mikor mamánk az ölébe vesz
mától enyém lett a te volt  cicid
ezentúl mar szívhatsz cigit.

Nem tudom miért bámulsz furán
most én lettem a Thomas király,
eddig te voltál az aranyherceg
de a trónra most én ültem fel.

Nem értem miért sírsz keservesen
egy jó szót sem mondtál nekem
majd meglátod , de jól kijövünk
ez lesz nekünk a nagy feladatunk.

Látom bátyám , tested izmos
biztos csak  eszel meg tornászol
azt hittem hogy csenevész vagy
de úgy nézel ki mint egy őrnagy.

Szőke hajad mint az angyaloké
 nekem nincs egy szál sem a fejemen
de holnap vagy,  egy pár hét után
nekem is lesz -mondja anyánk.


Ne félj ,ételedet nem eszem meg
van mamánknál friss édes teje
persze, te már többet nem kapsz
sok fogad van ,mindent rághatsz.

Próbálj kissé megértőbb lenni,
ha érces hangom kezd zavarni
engedd meg hogy én is egyek
no-no-,ne légy annyira féltékeny.

Téged is szeret a mamánk, papánk
csak kisebb vagyok vigyáznak rám
te úgyis nagyfiú vagy, úgy mondtad
akkor bölcs szavaid ne változtasd.

Inkább gyere hozzám fogjunk kezet
legyünk jóban rosszban jó testvérek
adnék cicit is ha jól meggondolom
de mamánk  súgja ez  veszélyes drog.[W.B.]

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS