A testvérem Eric szülinapjára

Isten áldjon Eric  szülinapodon
szeretlek én, hidd el-nagyon-nagyon,
soraimmal ma szívvel  köszöntelek
 nagyon gyorsan teltek el a percek,évek.

Csak most születtél nem is oly rég
én meg sehol nem voltam akkor még
nem tudtam , mikor világra jövök
másfél éves angyalka várja jöttöm.

Bár bébi vagyok s  még nem beszélek
de szívemben százezer szó repdes,
boldog vagyok ha közelembe érsz.
két kézzel intek neked-gyere még.

Te nem is tudod mennyire szeretlek
mosolygok egyre ha felém igyekszel
de úgy látszik ritkán  veszed észre
hogy kistestvéred vagyok én aThomi.

Kicsike szívemben te vagy nekem
édes barátom,  egy testben egy vérben
én leszek neked a legjobb testvéred
te is hasonlóan tedd,  ígérd meg nekem .


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS