Születésnapomra--Wilhelem

Olyan különleges ez a nap
legjobb bátyus  szülinapja
de jó neki hogy ily hamar
bevette már az életkanyart.

Három év egy külön álom,
én is  ilyen napra vágyom,
de még csak papucsban járok
a három éves mulatságodon..

Rajtad feszül egy új csizma
amit boldogan hozott apuka,
nekem meg csak zörgő dukál
bébi szívem dobogva gratulál.

Legyél boldog édes bátyám
számomra te vagy a bálvány
engedd hogy megcsókoljam
lángra gyúlt arcod pirosságát.


Kívánom ,hogy nőj nagyra
s maradj mindig vidám, pufók,
kivel mind jobban boldogulok
nincsenek köztünk konfliktusok.

Tiszta szívből kívánom neked
hogy a tortát étvággyal edd meg
még mindig  a legjobb ajándék
ahhoz képest amit én eszek.

Puszillak sokszor drága Eric
ki számomra a legjobb testvér,
majd amikor én is nagy leszek
több mindent jót kívánok neked.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS