A hála---Vilhelem


Hálás vagyok, mert szívem kapuja nyitva
varázslatok áradnak belé mindenfelől,
jönnek az emlékek, zajból, mint árva
bárányok, a zápor s mennydörgés elől.

Ma is vannak kapuk , ahogy mindig voltak
de az igazság itt áll előttünk mostoha sorsban
a jogtalanságot kellene megmarkolni bátran
de senkinek sincs hozzá elég kemény sorsa.

Hálás vagyok mindig,mert  dalolni  késztet

az idő sorsforgása, sok hullott reménye,

hanyatló holdcsillaga, végső világ ítélete,

amelyek ott lógnak a holnap kezdetén.

Hálás vagyok egyéni ragyogásomnak
újra kibomlik elém a sudár utak sokasága,
hálás vagyok a szikrázó napsugárnak,
mely mosott szennyek,tisztaságok hordaléka.

Nem tudom, honnan jött és hogyan jött,
bölcs okos sugárként, kristály feleletként,
de hálás vagyok hogy összeköt mindent
és felépíthetem joggal,magam-sors kerekét.

























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS