Boldog vagyok==Vilhelem

Boldog vagyok. Már megvan mindenem
a múlt fájdalma többé nem emészt,
most elfelejtek minden szenvedést
és nem buggyan több jaj ki szívemen.

Amit kívántam, végre most enyém:
nem dicsőség, nem fényes, színes ruhák
nem tébolyult mámor, nem furcsa lázak,
csak egy mosoly a szeretett férfi arcán.

Oly jó megfogni izmos ,erős kezét,
kószálva kézen fogva álomréteken,
simogatni boldogságtól részegen arcát
míg lelkemből dacosan áradó hatalmát.

Oly szép most minden, roppant nagyok
a csillagok, a lágy, felhőtlen éjszakában,
én megtaláltam már, amit kerestem.
boldog vagyok s egyre boldogabb leszek.

Velem a halk s zárt csillagos  útra haladj
tiszta szerelem csak ott terem  s fakad
szív áldását s a  szerelem tisztaságát
tündéri -kezekkel teremtik s táplálják.

És itt  eldobom a bánat bús palástját,
nem szomjazom már mérget és vigaszt,
de felnyitom a szívemet, hogy lássák
a boldogságot, mely örökre betölti azt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS