Ott vagy vágyaimban--Wilhelem


Te, akit szinte hogy elvesztettelek,
mikor leszel megint együtt velem ?
Kegyetlen egyedül nézni a tűzet
mely lassan duruzsol holt fülembe.

Hosszú utakat tettem meg érted
és egyszer sem találkozom veled,
forró agyamban terjed az üzenet
biztos hogy nem lehet, hogy nem lehet.

Megébredek nyugtalan éjszakában
nézem az órát, de nem vagy velem
szomjas , éhes vagyok, fantáziátlan
nem értem magam: nem a szerelem

mi kutat bennem egy csepp érzelmet,
csak hiányzik, hogy veled lehessek
és szeretnék beszélni csak teveled
veled, mielőtt holt agyam kihűlne.

Már minden vágyon lassan átmentem
vágyaimban nincs semmi kegyelem
és mégis mindig visszatérek melléd
nem tudom merre vagy, hova szöktél?




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS