Bezártam

Ezt a szerelmet hogy felejteném el,
ezt a titkosat,  furcsát, boldogat
melyből csak ráncolt homlok maradt
és a  tíz éves izgalom szétszakadt.

Hogyan érezzem, s hogyan nézzem
hisz  mellemre sosem tűztem fel,
előlem is lánc és lakat alá rejtettem
látszólag takarja be a por,békével.

Figyelem, mások ajkáról be könnyen
indulnak szavak, rondák  bűnösek
míg én, akármilyen szép vallomásra
úgy érzem,hogy  tiltott mérget  eszek.

Nem tudhatod , én  belenyugodtam
bennem marad zárva,az  örök titok
ezt az oldalt  mások hogyha látják,
képtelenség, de én  rá sohasem nyitok.

Sokszor szerettem volna  kiáltani Neked,
míg a Sors sötéten közöttünk nem állt:
hogy mi voltál nekem: barát, szerető,ember,
szerelemem minta és férfi -ideál.

Most éghet robbanásig a kályhám
a szép  napos tavasz hiába hiteget,
én belőlem kint ennyit látnak csak
mily vidám s  közben szíve megmered..

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS