Gyöngeségemben


A törött,bágyadó örömök szelén,
átfúj egy gondolat
oly halk ,kéretlen gyökértelen,
valamire emlékeztet,
sietek, kapkodom lépteim esztelen ,
arcomon rettenet
redőkbe borzadó, öröm és iszonyat
fuldoklik bennem
dübörögve,
de a hang,mi bentről némán zeng-
magamra lettem,
törekvő láz marcangol meredten-
hol tévedtem?
És hirtelen hasit a mennydörgés-
sorssal ellenkeztem,
mert éltem az ártatlan élhetetlent
oktondin,büszkén,
csalfán buzgalmam hevében öleltem
örült szerelmet,
s most roncsok halmát tördelem
a holt ölelést
és kacagásba fuldokló csókokat
s a kibuggyanó vért
most kapaszkodok a szellő zenébe
és cipelem
a gyengülő örökre kimúlt érzéseket
gyöngeségemben,
mert testem is bomlik a szél fuvallatban
és szállnak emlékeim
rohanok esztelen,hogy elkapjam töredékeit [W.B.].

Megjegyzések

My blog Tiberius üzenete…
Kedves Babu !
Nem tudom,hogy történt,talán egy pontal több vagy kevesebb,most már lényegtelen.
Érdeklődéssel böngésztem blogodat,nagyon szép és változatos.Tatszik a bevezető : Gyöngeségemben
és a végálomás.Régebben elkezdtem egy blogot a Google ban amit félbehagytam mert megtartom
a régit amit pár évvel ezelőtt készítettem. Egy kicsit más mint a többieké de én is más vagyok.Nyitva hagyom az ajtót,mert visszajövök többször.
Kivánok sok szerencsét és sok látogatót
Szeretettel ölel Tibor

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS