Toldalék a Lili néni novellámhoz

 .

 Akik olvasták ismerik a történet,  ígértem egy folytatást amennyiben változik valami.

Hát sok minden változott:

   Halottak napján több virággal mentem  ki  a temetőben,mert új sirt is kell ápolnom -a Lili néniét is  én aki szintén az én halottam  lett .

Megígértem magamnak,hogy Lili néninek is kiviszek virágot meg gyertyát lévén ,hogy a sorsa még mindig rendezetlen volt.Meg mindig nálam volt a bankkártyája ,ami egyáltalán nem kecsegtetett ,mert féltem is és nem  is beszélve,hogy rendeznem kellett ezt az ügyet .Le akartam zárni tisztán. 

A Lili néni gyerekei közül egy gyermek sem jelentkezett, sem telefonon,sem levélben ,sem személyesen

A plébános úrral hiába beszéltem mert mind csak azt egy mondatot fújta:

  -Drága asszonyom üljön nyugodtan mert jönni fognak azok a gyermekek.

-De mennyit várjak még -mondtam neki,inkább elmegyek a rendőrségre es elmondom ,milyen bajba keveredtem.

  --Jaj,ne ,ne tessék menni ,megoldjuk mi ,majd én vigyázok,hogy ne történjen semmi baja.

Megtudtam végül is Tőle  hogy Ausztráliába telepedtek le mind a hárman,és hogy Lili néninek bizony  öt unokája van,akiket sosem láthatott élőben.Meglehet hogy az interneten keresztül tartották a kapcsolatot ,nem tudhatom.Addig forszíroztam  ,amíg végül is elárulta ,hogy hol vannak a gyermekei 

és az unokái.-Mennyi mindent tudott ez a ravasz   plébános,-érdekes ,gondolkoztam,vajon honnan tudja. 

  Megérkeztem a temetőbe,ahol máskor több ember szokott lenni,most elég kevesen voltak.

Szép szinte nyárias idő volt kint.Nem öltöztem fel nagyon mert gondoltam úgy is autóval vagyok.

de nem volt hideg.kellemes vénasszonyok őszi ideje volt.

Igaz ,hogy elég későre értem ki ,mert mostanában ahogy közeleg a tél bizony öt óra után már szürkülődik kint.

Felmentem a sírokig hamar elrendeztem még amit lehetett ,mert már valaki  kint  lehetett mert elég szépen kitakarított és égő  gyertyacsonkok jelezték,hogy itt már voltak.Valószinu valamelyik a családtagok közül.Sok szép fehér krizantém  vírítótt a síron.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS