Ket eves aThomy gyerek


A bátyám még nem volt két éves

és én már anyu hasából leseltem

láttam milyen szaporán szopogat

mikor már a cici az enyém  lehet.


Nem valami barátságos,gyerek

csendes, vajon hogyan jövünk össze

én más vagyok ,mas színekben

tündoklik arcom,hajam ,szemem.



Most tudom a nevét  és gondolom

meglehet  egy kicsit nagyothalló,

késon válaszol a feltett   kérdésre

én,az anyu hasában is énekelek.


Ugy tudja hogy gólya  hoz engem

aki fent a padláson kecmereg,

nem ismeri még a biótörvényeket

hogy anyu hasábol jön a gyermek.


Majd megtanitom én a törv,ényekre

alig várom ,hogy megszülessek

de, ó jaj,ó jaj , anyu nagyon beteg

gondolom ,pont most kergetett  el.


Es igy jottem en az életszintre

nem valami mulatságos a  tortenet,

belém szúrtak egy par injekciót

hogy biztos kezekben legyek.


Bátyus nem néz rám kedvesen

mintha nem  is nagyon szeretne

en próbálkozom mindenképpen

hogy kék szemeit reám vesse.


Orvendek,hogy nem szopizik

marciusban harom eves lesz

hogy  is nezne ki ha mindketten

ugyanazt az etelt ennenk?


Szép lassan kozeledik felém,

ha anyu nem látja fejbe ver,

persze nem vagyok én áruló

sírasra sincs nagyon óhajom.


Telnek napok barátkozunk egyre

anyu mikor velunk van, kifektet

a nagy ágyra es mind a ketten

anyuval jatszunk amig csak lehet


Ma mar mas a helyzet koztunk

sokat javult batyam kedve,

mar nem csap fejbe csak simogat

ahol eri arcom ,kezem meg lábam.


En nagyon bator gyerek lettem

megyek batyammal bolcsodebe

nem hagyhatom ,hogy nelkulem

dolgozzon s nelkulem egyen.


Ha netalan osszevesznenk  veletlen

ugyanazon jatek felett, mindketten

rendszerint batyam lesz  a gyoztes

en meg orditok rendithetetlen.


Ma van a szuletesnapom vegre

anyu azt mondta ket eves leszek

a batyam csak attol tart egyre

hogy a tortabol nem lesz része.



Koszonom ,hogy meghallgattatok.

Talalkozunk 2022-ben .Thomy








 



 




 



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS