Magamnak és Neked

 Magamnak s Neked dalolom dalom,

dalát a vérnek, a bűnnek.

Nézd csak, a percek, a percek, az órák

mind, mind tova tűnnek.

Terhet viszek én, nehezen cipelem,

alatta görnyed a vállam,

Még is kacagok, kacagok,

 kacagógörcsökben reszket az állam.

 

Bűnös vagyok én, bűnterhet cipelek,

cipelem, rám rakta az élet,

mégis dalolok, dalolom, dalolom

zsoltárát a bűnnek, a vérnek.

Az ajkamon ég íze egy csóknak, a csóknak

terhét viszem én ma, tegnap és holnap.

Kifáradt lábam hova visz, hova fut, hova fut?

sietek, rohanok, mögöttem a múlt,

előttem az út.

 

Terhet viszek én, nehezen cipelem

alatta görnyed a vállam,

Mégis kacagok, kacagok, kacagó

görcsökben reszket az állam.

 


 

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS