Futó láng

 Ki tudja,  melyik  sirbaszállt  világnak

vagyok  én  visszaküldött  gyermeke

hogy két szememben  egyre ottt fehérlik

száz   ködös  emlék  bárányfellege ?


Valamikor  sokat  szenvedtem én 

 velem  jár a régi bánatok nyoma,                                            

hisz két  szememen egyre ott borong még

a  régen  kisí rt  könnyek fátyola.



          

S   hogy szende  voltam egész életemben

azt   is  tudom,   hiszen  szememben  ég,

ott  izzanak  parázsló  tűzzel  mélyén

lelkembe égett,  ősi  noi regék.


S   ez  a  futó   láng  is sorsom   emléke

osi   szerelemnek  két  szemem   egén

amit   örökre  emlékembe  csókolt

valamikor  egy  szép  jámbor legény.





      










.S   ez  a  futó   láng  is bolygóm  emleke

osi   szerelemnek  két  szemem   egén

amit   örökre  emlékembe  csókolt

Valamikor  egy  szép  jámbor legény.





 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS