Az uzsorás


 Vén  uzsorás te Elet

minden  szemernyi  jóért

szívod  vérünkből  a  pirosló  vért.


Fogad  farkas   harapásként  éget

s  tiszta    szívünkbe  lopva

csepegtetsz  mérget.


Sokszor  becsaptál,  de  kifogok  rajtad

ellököm   hiú  csalóka  pompád

és  hamis aranyad.


Tehetem.  Dúsgazdag,,  büszke  Croesus  vagyok,

sok  koldus  léleknek  szivem  aranyából,

alamizsnát  adok.


Én  a  hitványságot  is  jóval fizetem

A zt  is  én  nevetem.


.Könnyen  nevethetek !  m entől  többet  adok

 Szivem  kincses  bánya    kapzsi  csákány

Még  dúsabb  m aradok. ,Kiapadhatatlan   gazdag  kincsre  leltem

 Fényes  arany felho  szín  arannyal   telten

Lebeg  ragyogón,  sugárzón  felettem




   Szórok,  pazarolok,  az  égből  ka p o tt  jóból

,úri keftelestol uri passziobol

Vén  uzsorás, te Élet

nem   kérek  lám   smmit,  nem  kell  tőled semmi

nincs s  kedvem  uzsora  amatot  fizetni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS