Ott ahol én vagyok

Ott ahol  én  vagyok

Nem  balzsamos  a  lég

Nem  száll  szerelmes  szellő

Virágos-fát  csókolva,

Nem  játszik  tarka  lepke

Hímes  mezőn  csapongva

.Nincs  rózsa felhős  ég

O tt  ahol  én  vagyok.


 Ott   ahol  én  vagyok

A  napnak  nincs  heve.

Végetlen  fómezőkön

Törik  meg  a  sugára,

Mint  zúzmara  rakódik

Kopár  bokorra,  fára

A  föld  meleg  olebe

Ott   ahol  én  vagyok!


Ott  ahol  én  vagyok,

Örömnek  nincs  ho n a

M int  puszták  délibábja

Ha  csalfán  tündér  tájat

Mutat  tikkadt  vándornak

S  nem  enyhet  ád,  csak  vágyat

Akként  suhan  tova 

Ott  ahol  én  vagyok. 


Ott  ahol  én  vagyok

,Csak  szenvedés  terem ;

Mint  zord  hegyeknek  ormán

Borong  a  vészes  fellhő,

Úgy  veszi  körül  a  bánat

 Egyre  jobban  so tét lő 

És  nincs  derű  sosem

ott ahol en vagyok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS