Mindegy nekem


 Mindégy nekem.  Vágyamnak  büszke sólymát

nem  küldöm  többé  sohasem  Feléd

Hiába  kérnéd,  várnád, ostromolnád

.A  porban  gubbaszt,  mint  fakó  veréb.

Nem küldöm Hozzád vágyam  büszke sólymát


.Nem  küldöm  Hozzád.  Mindegy  már  nekem.

Verjen  a  zápor.  Tépjem  a  szél  ujja

Nem  száll  a  vágyam  zengő  réteken

.Mint  eddig.  Büszkén,  kevélyen,  megújra.

Nem  küldöm  Hozzád.  Mindegy  már  nekem.

.


Gubasszon  porban,  mint  fakó  veréb

.Ne  szálljon  többé  magasba,  merészen

.Várjon  csöndet,  békét,  hús  éjjelét

jövö  napoknak,  Lomhán  heverésszen

.Gubasszon  porban,  mint  fakó  veréb


.

Mindegy  nekem.  Jó  igy  is  élni  még

!Földön  heverve.  Semmiről  se  tudva

.Nem  vágyva  senki  száját  és  szivét

.Billenni  árván,  mint  utszéli  dudva.

Mindegy  nekem.  Jó  igy  is  élni  már.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS