Tükör előtt

 Tükör  előttem,  magamat  nézem

Ki  vagy  Te?  Ismered?  Ismerem?Álmodtam  egyszer  lélek-indulásról

Messzire  szálló, dacos  és  büszke

mindent akarásról

Gőgben  ébredtem.  Tervekben  éltem

Hitben  pihenő,  örökké  váró

Bús  szemeimmel

Álmokat  hivó  nyár-meleg  táncot,

Daloson  ébredő  nagy  lélek-lángot

Szívesen  néztem


Tükör  előttem,  magamat  nézem

Ki  vagy  Te?  Ismered?  Ismerem?

Ma  simára  kopott  utakra  lépek

S  hazug  célokkal,  hazug  csillogással

Én  Valaki  leszek!

Hiába  intsz  rám  sápadt  gúnnyal

Halványra  meredt  tükör-arccal

Én  elindultam!Csak  Uram  Isten,  jaj  meg  ne  engedd

Hogy  színeket   vesztő  évek  múltán

A  tükörbe  még  belenézzek.


Nincs  még  késő,  ha  visszatérnék

Követ-dobón,  hangosan,  gúnnyal

Szívemet  ütnék.

S én  mennék  csőndben,  száz álom  közé

Egyszerűn,  tisztán  s  lehetnék  talán


Valakié.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS