Születésnapomra

 Annyira örvendek a mai napnak

amikor a Napocska már kora hajnal

sugarait az én fejemre irányítja

mert tudja,ma van Születésem napja.

 

Csak nem rég születtem úgy igaz,

de közben még kis testvért is kaptam

de én vagyok a szép és okos gyermek

azért ma,én töltöm be négy évemet.

 

Sokan nem is tudjátok milyen nehéz

a négy év, nyomja hátamat ,vállamat, 

meg-meg veregeti időnként a lábam

keményen kerget siessek az óvodába.

 

Kis testvérem sehogy sem érti meg

mit jelent ez a teher amit én cipelek,

de majd megérzi ha,majd nagyobb lesz

milyen nehéz az élete egy négy évesnek.

 

Anyu ,Apu nagyon büszkék rám

hogy mindent értek alkalomadtán,

csak egy nagy bánat van szívemen

miért nem ehetek édességeket?

 

No, de itt az alkalom a mai napon

nagy torta készül messze valahol,

tudom azt is, hogy mi lesz a dísze

kedvenc mesehősöm,a drága Pluto.

 

Így kívánok nektek is egy szép napot

én ma a családdal együtt múlatok

a kisöcsémet hamar ágyba dugjuk,

mi pedig majd reggelig múlatunk.

 

 

Sziasztok!Nektek is Boldog Szülinapot!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS