Egy bunos lany levele

 Anyámnak küldőm ezt a levelet

szomorúság -sebbel szívemen

e kusza sorokban üzenem

anyám nem jut lányodnak szeretet.

 

Anyám ,én nem mondok neveket, 

mindenki bánt és minden oly gonosz

sárral dobálnak,szégyen ostoroz,

a kín sem kínozott eleget.

 

 

Én eltékozoltam mindenem, 

árván keringek,mint a téli hold 

lelkemre ,mely tiszta s égi volt, 

bűnbánóan kell hamut hintenem.

 

Mi mindent kell siratnom Istenem 

sápadtabban a téli holdnál, 

és elmélázva a régi háznál 

érzem ,korán kell búcsút intenem. 

 

Anyám most lányod egy szajha, 

vágyak kohójában rossz salak lett

És nem tudom kik rontanak meg 

testem,lelkem, a rossz alázza.

 

Én visszahívnám a most zengő.

aranycsengőt rázó régi kedvünk.

Anyám ha a múltra nézni kezdünk

gyászoló lányod a városba ment ő.

 

Bólogass csak,nagy városba ment ő

babért aratni,hírt szerezni,

örökös kínban kínt keresni

bólogass ,már tőle levél nem jön.

 

Anyám én megbántam vétkemet

a mély szomorúság sebbel szívemen,

e búcsú levéllel üzenem, 

sírva csókolom a két kezed.

 


 

 Anyámnak küldőm ezt a levelet

szomorúság -sebbel szívemen

e kusza sorokban üzenem

anyám nem jut lányodnak szeretet.

 

Anyám ,én nem mondok neveket, 

mindenki bánt és minden oly gonosz

sárral dobálnak,szégyen ostoroz,

a kín sem kínozott eleget.

 

 

Én eltékozoltam mindenem, 

árván keringek,mint a téli hold 

lelkemre ,mely tiszta s égi volt, 

bűnbánóan kell hamut hintenem.

 

Mi mindent kell siratnom Istenem 

sápadtabban a téli holdnál, 

és elmélázva a régi háznál 

érzem ,korán kell búcsút intenem. 

 

Anyám most lányod egy szajha, 

vágyak kohójában rossz salak lett

És nem tudom kik rontanak meg 

testem,lelkem, a rossz alázza.

 

Én visszahívnám a most zengő.

aranycsengőt rázó régi kedvünk.

Anyám ha a múltra nézni kezdünk

gyászoló lányod a városba ment ő.

 

Bólogass csak,nagy városba ment ő

babért aratni,hírt szerezni,

örökös kínban kínt keresni

bólogass ,már tőle levél nem jön.

 

Anyám én megbántam vétkemet

a mély szomorúság sebbel szívemen,

e búcsú levéllel üzenem, 

sírva csókolom a két kezed.

 


 


 

 

 

 

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS