Meghalok erted

 Mindig  néztem,  mindig  vártam

,szivszakadva  mindig  vágytam

,újra  éitem,  újra  haltam

minden  csókban,  minden  dalban

:mégis  újra  újjá  lettem,

meg  nem  bántam,amit tettem

,szép  az  élet,  szép  az  élet, 

kedvesem meghalok erted.


Borral,  csókkal,  vig  zenével

életem  csak  szépen  ég  el

,vígan,  szépen,  meg  nem  bántam

,csodálkozva  és  csodáltán,

de szomjasan,  mindig  éhen

,ostobán  jött  újra  végem,

mit  adhatnék  ebből  néked 

kedvesem ,meghalok erted..


Vigasságok  vigassága,

szép  életek  igazsága,

szép  halottak  könnyű  vége

,életemnek  édes  mérge,

  megkívántam,  megkóstoltam

,sohse  lettem,  sohse  voltam

,sohase  volt  szebb  az  élet

, — kedves,  jaj,  meghalok  érted


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS