Ha orgonat latsz -gondolj ream

 Ha orgonát látsz, gondolj reám

Gondoljad hogy most sírom egy könnyem

Mert valaki elhagyott könnyen

Gondoljad, hogy lecsuktam a szemem.

 

S egy néma, fehér álmom temetem

Nem is hiszed hogy mennyi fájdalom

Tud elhelyezkedni egy virágszálon

Ha orgonát lászt, gondoljn reám.

 

Ez jelzi nekem a boldogságot

Amit a szemem sohase látott

.Mi volt az ? ifjúság ? vágy ? szerelem

Mit tudom én? 

 

De van az életnek egy boldogsága

S az nem volt sohasem az enyém 

Ha orgonát lát, gondoljon reám

.Gondolja, hogy átléptem a nyarat.

 

Minden kincsem egy el nem sírt dalom

Egy elrejtett, szótlan fájdalom

.Milyen egyszerű szóval leírni,

Van, amit nem lehet visszasírni.

 

 Ha orgonát látsz, gondolj reám

 


 


 

 


 


 


 


 


 

 

 


 

 

 


 

 

 


 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS