Szuletesnapomra


 Június   kacag  be  ablakomon

ekkor születtem  szeretnék,maradni

jaj,  mért  kell  most  rabnak  lenn!

mikor június kacagva felragyog


Az illatok sok árja megrészegít

mámorosan lobban ifjú   lelkem

víg sorsot  jósoltak adakozó istenek

ma mindenki felkoszont kedvesen.



Áldott  legyen az adakozó szent  mámor

áldott,  hogy  részeggé  csókol,fórrón

lelkemben  születésnapomra bókoljon

 titokzatosan az égig kell szárnyaljon  


 

Ki tudná ,ki ismerné szuletésem percét

ezert hodoltam istenek elott érzésekkel

szobrot epittem a sok  isteneknek

de nem tudtam,hogy hiaba szulettem. 



Fejem felett margareta koszoru nyilik

kis piros pipacsok ovezik renduletlen

s almomban tunderlany vagyok mindig

s meggyujtom a sok maargreta levelét.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS