Szerelem mámorában+

 Ha lenne valaki, aki megértene

hogy örök sodrásba menekülve ,

arcoktól ,szemektől körülvéve

vágyódok egyre a szerelemre .

 

Ha lenne valaki, aki megértene

miért lettem ennyire élettelen ,

aki szólna hozzám jelentéktelen

kicsavarná jóságos tekintetem.

 

Kínoz engem már rég szerelem

tested támasz volt, egyre ölelkezett

testemmel és ez segített nekem

tele lettem csókolt szerelemmel..

 

Boldog volt fészkünk, szerettelek ,

meztelen válladon csüngött kezem

s arcomon lángolt egy boldog kéj,

szád illatos lett csókos lehelettől.

 

Most tél van világomban ,meztelen

kövek rég rólad formálnak hűséget 

kitárt forró tenyeremben szüntelen

érzem a nyár tűzhányó szentséget. 

 

Csak lenne valaki ki mentené életem ,

de jaj annak ki kínomban megtéveszt

magam siratom , turkálok hajad közt

ébrednek bennem feltörő ösztönök 

 

összegabalyodva , szemérmetlen

testűnk kitárva ,nyoszolyán hevernek

csókok ,érzelmeid lassan érzékkel

testemet marják két száj keresztjén.

 

Fájó forró álmok, kisírt mély árkok

megszakadt szerelemben kihívások ,

a nyoszolyán már nem kergetőznek

újabb ártatlan hűségek , forró csókok


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS