Szívemben vagy

 Szívemben vagy, ha égre tekintek

csillag szemmel,

ha a hold ragyog kékes füstösen,

szerelemmel.

Veled vagyok nincstelen éjeken,

s köd fojtogat ,

finoman fogom eltévedt kezed

érzem jövőm.

Hallom , az ég haragos intéseit

az űr tetőn,

figyelem halk finom éneked

mi benned ég.

Bármerre mész utadon követlek

bekerítlek,

ha tombol a szél és elfújja kedved

megigézlek

Hallgatom halkan a tenger zúgását

teljesülve

hajnalkor eltűnnek ezer csillagok ,

én maradok.

Tüzes lángok mardossák tested

vized vagyok ,

vad haragos orkánok kergetoznek

védelmezlek

Hangod fülembe cseng dallamosan

kedvel élem

csábos szavaim hangodat tompítják

kényszerítve.

Ha ringat a hullám, kavicsos parton

pázsit vagyok ,

keblemre rátalálsz és ringat majd dalom ,

nem vádolok.

És ha kéjt hoznak az istenek hozzám

csókollak

e szép változásban megújul kedved

tiéd vagyok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS