Változó kedv

 Ma oly más vagyok mint tegnap,

más a sírásom ,más a nevetésem ,

lehet, új év nagy csodájára leltem

vagy, magammal újra egyenesbe jöttem.

 

Ma már kacagni sem merek könnyen

nevetésemben könnyekre leltem,

ma minden törvény,a hiszekegyben

jégtől megdermedt naiv szívemben.

 

Merev redők ringnak két szememen

sírni tudnék ,nevetni elfeledtem ,

lehet csak újévi képzelet lényemben

lehet két ember lakozik én bennem.

 

Félve ,de büszkén állok ellentétben

saját magammal,s forrón reszketek

lehunyt szemekkel, ingok menetben

részegen;régen vigadtam szerelemben.

 

És ma hirtelen elégedetlen lettem

messzire mennék ,csalfa nevetéssel

szüntelen keresném , mit nem lehet

pihenés nélkül fáradtan szüntelen.[W.B.]


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Amerre mentem

Menni valahova

SZŐLŐSZEDÉS